نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

هیچ‌کس برای بارسا نیمار نشد| لاپورتا به دنبال معاوضه ستاره‌ها!

  • کد خبر: ۷۴۶۹۲
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
هیچ‌کس برای بارسا نیمار نشد| لاپورتا به دنبال معاوضه ستاره‌ها!
ناکامی گریزمان، کوتینیو و دمبله که قرار بود جای ستاره برزیلی را پر کنند، باعث شده تا مدیران بارسا شدیدا به دنبال فروش یا معاوضه این بازیکنان باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه بارسلونا می‌خواهد هرطور شده کوتینیو را به تیمی دیگر بفروشد، درحالی که مجبور است با دمبله به دلیل جلوگیری از ضرر بیشتر مالی تمدید کند. مشکلات اقتصادی در باشگاه بارسلونا به اوج رسیده است و همه در تلاش اند تا به این اوضاع سروسامان دهند؛ از بازیکنان تیم مثل مسی گرفته که سعی دارند با کاهش دستمزد‌ها به وضعیت مالی باشگاه کمک کنند تا فروش بازیکنان که در دستورکار قرار گرفته است.

 

باشگاه بارسلونا در اندیشه این است که بسیاری از بازیکنانش را در تابستان کنونی بفروشد و از این طریق وضعیت مالی اش را بهبود بخشد. مسی به گفته رسانه‌ها در تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا بیش از ۸۰ درصد دستمزدش را بخشیده و خواسته است ضمن ماندن در این تیم، به آینده اقتصادی باشگاه نیز کمک کند.


گریزمان

باشگاه به قدری مشکل اقتصادی دارد که می‌خواهد ستاره فرانسوی اش را که با ۱۲۰ میلیون یورو و به زحمت خریده است، دوباره به اتلتیکو بازگرداند و یک هافبک نیمکت نشین را به اردوی خود اضافه کند. مذاکرات بین بارسلونا و اتلتیکو به منظور معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز ادامه دارد و به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود. واضح است که بارسا برای تمدید با مسی و ثبت ۴ بازیکن جدید، نیاز به فروش چند بازیکن و کاهش بودجه دستمزد خود دارد و به همین منظور واگذاری گریزمان حیاتی به نظر می‌رسد.

 

در مذاکرات ۲ طرف، بارسلونا اصرار دارد که یا اتلتیکو همه دستمزد را قبول کند، یا اینکه علاوه بر سائول نیگز، بازیکنی دیگر را نیز واگذار کند و برای این مهم، هرنان لودی مدنظر بارسلوناست. اما این تنها مانع موجود نیست. زیرا طبق ادعای ال چیرینگیتو، گریزمان که به تازگی قبول کرده است ۴۰ درصد از دستمزدش کاسته شود و طلبش طی ۵ سال پیش رو پرداخت شود، به سران بارسا گفته است که اگر درنهایت به اتلتیکو واگذار شود، باشگاه باید همه مبلغی را که از دستمزد او در یک سال ونیم گذشته به علت همه گیری کرونا کم شده، یک جا پرداخت کند و در غیر این صورت ترجیح می‌دهد همچنان در بارسا بماند. برای باشگاه کاتالان واگذاری گریزمان یک امر حیاتی است و باید دید واکنش به این درخواست چه خواهد بود.


کوتینیو

بارسلونا با ۲ ستاره اش که به عنوان جانشینان نیمار وارد باشگاه شدند، مشکل دارد و می‌خواهد هرطور شده است، آن‌ها را بفروشد. یکی از آن‌ها کوتینیو است که به احتمال فراوان تابستان بارسلونا را به مقصد دیگری ترک خواهد کرد. اسپورت امروز در گزارش اصلی اش نوشت که دکتر‌ها چراغ سبز به ستاره برزیلی نشان داده اند. به این معنی که او می‌تواند بازی کند و دیگر مصدوم نخواهد بود. همین موضوع باعث شده است تا باشگاه بارسلونا برای فروش او دست به کار شود و هرکاری بکند تا از شر دستمزد فراوانش خلاص شود. برخی رسانه‌ها بیان کرده اند که باشگاه مارسی و چند باشگاه انگلیسی به شدید دنبال کوتینیو هستند.


دمبله

دمبله پس از نیم ساعت بازی در اولین مسابقه برای تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۰ دوباره مصدوم شد و ۳ ماه به خانه رفت. اما مشکل بزرگ‌تر در گرو عثمان دمبله است. بازیکنی که فصل گذشته نمایش خوبی داشت و توانست بخشی از انتظارات را برآورده کند، ولی دوباره در جام ملت‌های اروپا مصدوم شد تا بیش از ۳ ماه خانه نشین شود. بارسلونا در اندیشه این بود که ستاره فرانسوی اش را بفروشد، ولی پس از مصدومیت او، همه نقشه‌ها نقش بر آب شد.

 

این بازیکن تا پایان این فصل با بارسا قرارداد دارد و به همین دلیل باشگاه می‌خواهد هرطور شده است با او تمدید کند تا او به صورت رایگان به تیمی دیگر منتقل نشود. بارسلونا برای خرید دمبله بیش از ۱۴۵ میلیون یورو هزینه کرد، ولی به هیچ وجه نتوانست از این هزینه استفاده‌ای ببرد. به همین دلیل تمدید قراداد با دمبله فقط به دلیل مسائل مالی در دستورکار قرار گرفته است. باشگاه انتظار دارد که دمبله با بارسا تمدید کند و بپذیرد که دستمزدش مانند بسیاری از بازیکنان و همچنین مسی با کاهش چشمگیری روبه رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->